lördag

angelica joinade mig typ hela lördan också, det var najs.
vi steg upp, åt frukost, såg på tv (länge), åt lunch, såg på tv, gjorde och åt milkshake, spelade lite barbie uno (gick inte så bra för mig) och sen så fick vi värsta rycket och gick ner å börja dansa dansmatta. jag kan bara säga: det är träning ska du veta!
man tror inte det men man blir typ svettig, trött och ganska anfådd! hahah
så det blir väl min träning en ggn per dag i 30 min;)
då kommer ni få se en vältränad jennifer!
sen stack iallafall angelica hem vid typ 6 för då skulle hon äta middag på norrlands operan. medans hon var där så såg jag på björnbröder.(y)
sen när  hon kom hem så gick vi till ug och då bestämde vi helt plötsligt att jag skulle sova hos henne, så då gick vi hem till henne efter ug stängde och satt igång djungelboken, sen blev vi flum och speedade men ändå trötta så då gjorde vi fika och sen somnade vi.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: