LOVERS DANCE WHEN THEY'RE FEELING IN LOVE

Tjeenare folks!
Jahapp, här funderar man på vad man ska göra nu. Hmm.. kanske sätta igång nån bra film, eller fortsätta se pretty little liars. För nu är det ju inga desperata hemmafruar som tänker visa sig på tv idag int.. Dom dissar mig totalt idag! Undra om det är nått annat bra på tv;)
Sen så är det ju såhär att jag boorde kanske städa, men asså det går bara inte, jag orkar inte lyfta mitt arshle helt enkelt! Jag är för lat, har defenitivt blivit drabbad av LMS ( och för er som inte vet så är det LatMaskSjukan ), en vääldigt jobbig sjukdom. Fast jag vill göra nånting! Jag kan inte sitta still, fast sammtidigt så orkar jag inte ställa mig upp och göra nånting, för jag vet ändå inte vad jag ska göra, haha. Vad roligt det måste va att läsa det här inlägget..;p
_______\o/______ He's drowning, HEELP!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: