I feel like I'm on top of the world with your love

Japp, bjuder på en underbart vacker bild på mig... så här ser jag ut idag då;)
Idag så ska jag umgås med min bästa angelica!:)
Men hon är i en buss påväg hem från pite, så jag får vänta tills typ 3.. lite för länge om man frågar mig.
Så då ska vi ha roligt, hade vi väl tänkt. Ska kanske ut och fota lite för skojjs skull:)
Jag måste ladda min mobil snart innan den stängs av, men jag orkar inte gå ner för dom håller på att borra nere i badrummet så man blir serriöst döv där nere! Så jag är inte så glad när man får höra det där borrande ljudet hela tiden. Tror det har gått en och en halv timme snart.... Orkar inte..Haha, glad_jennifer:d
Osså borde jag väl snart äta, men då måste jag fundera ut vad jag sa äta och sen laga det också.
PUSS:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: