I will be rising from the ground like a skyscraper

Jag glömde att berätta lite mer om gårdagen. Skäms jennifer! 
Svängde förbi Utopia efter bildmuseet, och gillade det jag såg. Kändes som en storstadsgalleria och det tycker jag passar perfekt för kulturhuvudstaden. Men jag var lite besviken på att det knappt har kommit några nya affärer än, fast det var ju bara ettap1 igår så det kommer väl sen!
Jag har också letat galet mycket efter några vinterskor som jag skulle kunna ha istället för mina uggs och hittade äntligen några på skopunkten, som jag hade tänkt att Natalie skulle agera fotograf åt mig idag. Förhoppningsvis kommer det några bilder på dom senare! 
 
Snodde bild från Sandras blogg & hon lånade den från Natalie som var fotografen, tihi! Tackar och bockar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: