Allt & lite till

Dom här 3 veckorna har bara flygit förbi! Oftats brukar allting gå så sakta då man har skola men klassen, midgård och lärarna är helt underbara, så jag har fått riktigt tur. Den ända lektionen som jag verkligen tycker är dryg att gå på är spanskan eftersom jag bara är så less på de. Spanska i sig är kul och jätte bra att lära sig men eftersom det är individuellt val så slutar vissa tidigare än andra. Kul för dom, drygt för mig ;)
 
Idag hade jag en heldag på Nydala med orientering på förmiddagen; hade jättebra grupp! Sedan blev det promenad till kärleksviken för att laga nudlar med wokgrönsaker, muums
Efter det körde vi roliga samarbetsövningar, askul! 
 
Men nu hoppar jag över dansen för har troligtvis någon förkylning i kroppen så orkar inte med så mycket mer än en heldag på nydala (som btw, började regna mitt under matlagningen). Men det är lugnt; har ju dans 5 gånger i veckan så om jag har ork så blir det dans på söndag istället. Ändå skönt att bara chilla ikväll med lite idol och sånt! 
 
Höll på att glömma! Är ledig imorrn och på måndag så hehhehe till alla er som inte är det! Fast samtidigt får jag inte träffa klassen då.. :(
 
Nu måste jag ge mig! Hahah, bra kämpat om du har orkat läsa ända hit;)
Ha det gött♥

Postat av: sofia

jag gillar verkligen att du börjat blogga igen! wohoo :D

Svar: jippey! Jag gillar att jag har börjat läsa din blogg också!;D
Jennifer Linnea

2013-09-11 · 20:33:14 · http://www.naplaya.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: