Nånting Att Göra Om Du Har Tråkigt:D

  • lek följa john med din katt eller hund:)
  • gå till macdonlads och beställ en ostbörjare utan ost
  • ät
  • gör ett hus i en skokartong(Y)
  • hitta på ett eget kortspel.
  • blanda ihop massa ingredienser och stoppa in i ugnen;)
  • sök fram nån asbra låt som du inte kan och lär dig den
  • sätt på dina favorit låtar och dansa loss!
  • gör en blogg
  • skriv ett inlägg på din nya blogg
  • hitta en bild på en snygg kille med en tjej/en snygg tjej med en kille bredvid och sen så tar du fram en snygg bild på dig och klipper in dit ansikte på tjejens/killens i photoshop och om ni inte kan det så söker ni först på google hur man ska göra;)
  • skriv en sång
  • lär dig ett instrument
  • upptäcka nya platser att tycka om
  • gå ut och flörta med killar/tjejer
  • säg till en snygg kille/tjej: "Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?" :)
  • ta fram en mixer, stoppa i allt som du gillar, mixa och drick, (kanske blir ett favoritrecept;))
  • lär dig att rappa till http://www.youtube.com/watch?v=8gyLR4NfMiI&ob=av2e. Men det är längre fram i låten som den blir svår.
  • lär dig att dansa nån dans som du gillar via youtube
  • spela in när du dansar den dansen och lägg ut den på youtube.
Ha det så roligt! Om ni vill ha fler tips är det bara att kommentera;)

Postat av: JAG GRÅTER BARA I REGNET:D

BRA ATT DU HAR BÖRJAT BLOGGA IGEN!!:D

2011-08-22 · 17:27:49
Postat av: Frida

Yeay du har börjat blogga igen. Men varför har du inte sagt det till mig den mest trogna bloggföljare!!!

2011-08-26 · 22:08:02 · http://fridaoo.blogg.se/
Postat av: Frida

Bloggen är inte kvar, min asså! :D <3

2011-08-26 · 22:08:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: