15/11 20:20

Nu är det ju så att jag och min kompis Angelica ska sjunga på 2days, fredag klockan 20:20! 
Ni som vill komma får jättegärna tittaförbi för det skulle bli pinsamt om ingen lyssnade på oss, hehe... 
Hoppas ni tar vägarna förbi men ha bara inte för höga förvängningar! 
Jag taggar i alla fall och känner att vi har valt härliga låtar som är en gnutta utmanande, vilket är kul. 
 
I alla fall så vet jag inte om jag har tur eller otur idag. Vi ska egentligen sluta 20 i 4 och 4 ska jag ha utveklingssamtal men nu fick vi sluta 3 h tidigare, woho.. eller inte? Men då kan jag passa på att göra bort lite skolarbeten (inte för att jag behöver det men, tänker positivt). 
 
Nu är jag sådär tråkig så jag inte bjuder på någon bild eller något annat roligt utan bara massa text. Men jajja, sprolla rolla! Vi höres♥
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: