Too much can be an overdose

Idag är det Fredag (för er som inte visste det). Jag njuter av ensamheten och sjunger loss till massa låtar, hur härligt som helst! Däremot låter det troligen inte så fint; men det är en annan refräng (heheh, refräng, på tal om låtar och sjunga! natthumor...)
Just nu känner jag att det blir ganska flummig text eftersom jag bara kände för att skriva av mig lite, så ni får väl leva med det. Har mest lagt ut bilder och inte varit speciellt social så det kanske är bra ändå att jag är lite översocial idag!
Har också bakat och ätit kladdkaka, inte så äckligt - nej. Och senare hade jag väl tänkt mysa ner mig i soffan med en film och tända lite levande ljus. Så livet leker kan jag bara säga. 
 
Här kommer lite låtar jag har diggat och sjungit till denna kväll. (kanske blir några som ni också diggar denna fredagskväll? troligtvis inte... hahah!) Antagligen så faller dom inte för din smak eftersom det inte är dom vanligaste låtarna, men jag kan väl i alla fall bjuda med mig lite av min musiksmak.
 
 
 
 
Trevlig helg allihopa!♥
 

Postat av: MATILDA

bra låtar=)

Svar: tack!:)
Jennifer Linnea

2013-11-13 · 13:12:56 · http://matildays.forme.se
Postat av: Emelie

Grymma låtar!

Svar: tack!:)
Jennifer Linnea

2013-11-21 · 18:51:41 · http://eyebe.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: