Her Morning Elegance She Wears

 
Idag var en riktigt härlig dag! Den började ganska segt med trötthet och negativa tankar, men ledde senare inpå dagen till asgarv med min grupp.
 
Måndagar har vi mediaproduktion nästan hela dagen och idag så jobbade vi med stop motion. Jag gillar charmen i stop motion, just det här att det är lite hackigt ger som en liten hemmagjord touche och av någon anledning så gillar jag det:) Tror jag ska göra egen stop motion någon annan gång.
 
Men i alla fall var det hur kul som helst idag! Gruppen avgör ju såklart ganska mycket men jag hade turen att få en bra grupp, tack för det! 
 
Efter vi hade fotat klart våran stop motion, (som det kommer video på sen), så agerade jag modell för en annan grupp som hade jättegullig historia, (som det troligtvis också kommer video på). 
 
Klockan 17.00 som varje måndag, drog jag till balettakademien och dansade (feminine vibe). Dagen bara fortsätter att vara bra för när jag kom hem så var ingen hemma. Så just nu njuter jag av ensamheten med levande ljus, dator och tv!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: